Obama vs Putin

Het betere wereldnieuws

Opiniestuk geschreven door Norbert Pols op 8 september

Ik las vanmorgen dat de VS een 30 miljoen mensen heeft vermoord in de oorlogen waar de VS in betrokken is geweest. Even lam geslagen als iedere ander haalde ik mijn schouders op en vond het plausibel. Op zoek naar verhoudingen constateerde ik dat er bijna 30 miljoen mensen in de Benelux wonen. Ik denk dat dit een duidelijk beeld schept van de democratie die met zoveel geweld beschermd moet worden.
De Amerikaanse presidenten na Roosevelt hebben cumulatief een enorme slachtpartij aangericht om de democratie te beschermen. Stalin heeft volgens de geschriften zo’n 25 miljoen mensen op zijn geweten en met dat feit lijkt de machtige VS de genocide wedstrijd te hebben gewonnen.

Dan tellen we de doden nog niet mee die onder de VN vlag zijn gevallen of de burgeroorlogen die door de CIA en andere obscure clubjes zijn veroorzaakt…

View original post 725 woorden meer

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

